.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور قطعی ۴ تیم خارجی در جام شهید هاشمی نژاد
رئیس هیات کشتی بهشهر از حضور قطعی ۴ تیم خارجی در مسابقات کٌشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، هوشنگ جعفری رئیس هیات کشتی بهشهر درباره جام شهید هاشمی نژاد، گفت: چهار کشور خارجی برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد تاکنون اعلام آمادگی کرده اند.

او می‌گوید: دعوتنامه فدراسیون برای شش کشور ارسال شده و تاکنون گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و جمهوری داغستان برای حضور در این مسابقات آمادگی خود را اعلام کرده اند و کار‌های مقدماتی برای پذیرش آن‌ها در حال انجام است.

به گفته جعفری همچنین آمریکا و ترکیه نیز در فهرست کشور‌های دعوت شده به این مسابقات قرار دارند که امیدواریم با حضور این کشور‌ها سطح فنی و کیفی مسابقات بهتر از دوره‌های گذشته شود.

او می‌گوید: یکی از اقدامات موثر برای افزایش کیفیت این مسابقات، دعوت فدراسیون از ۱۰ نفر برتر هر وزن بود که باعث می‌شود رقابت در اوزان به حد اعلای خود رسیده و جدال برای کسب دوبنده تیم ملی به مصاف تماشایی کشتی گیران منجر شود.

به گفته جعفری در دوره‌های گذشته کشتی گیران در قالب استان‌ها در مسابقات حاضر می‌شدند که باعث می‌شد در برخی اوزان رقابت پایین‌تر از حد استاندارد باشد که با حذف دعوت استان‌ها و برگزاری با فرم جدید، این مشکل برطرف خواهد شد.

هفدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در بهشهر برگزار می‌شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.